دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با افشین بدیعی دبیرکل منتخب کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا بر ظرفیت ها و زیرساخت های موجود جزیره در رشته های متخلف ورزشی به ویژه تنیس روی میز تاکید کرد.

به گزارش فرینا، جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با افشین بدیعی دبیرکل منتخب در مجمع سالیانه کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، این منطقه را به عنوان پایلوت برگزاری مسابقات تنیس روی میز در سطح ملی و فرا ملی معرفی کرد و‌گفت: جزیره کیش به عنوان پایگاه اصلی اردوهای تیم ملی می تواند میزبان شایسته مسابقات تنیس روی میز در سطح ملی و فرا ملی باشد.

آهنگران حمایت همه جانبه از تیم های ورزشی به ویژه ورزش های قهرمانی را از مهمترین برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و افزود: تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز علاقمندان به ورزش و اردوهای تیم ملی در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: جزیره کیش با ایجاد زیرساخت های لازم و تامین تجهیزات مورد نیاز به مقصد تیم های ورزشی کشور تبدیل شده است.

همچنین افشین بدیعی یکی از ساکنان جزیره کیش و دبیرکل منتخب کنفدراسیون تنیس روی میز؛ این منطقه را به عنوان جزیره پیشرو در کسب مدال های افتخار آمیز رشته های متخلف ورزشی در سطح کشور عنوان کرد.

بدیعی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ارزشمند سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه فراهم کردن زیرساخت های ورزشی در این منطقه، اظهار داشت: کیش می تواند به یکی از قطب های ورزشی تنیس روی میز در سطح ملی و فرا ملی تبدیل شود.

شایان ذکر است؛ با توجه به برگزاری مجمع سالیانه کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در دوحه قطر، افشین بدیعی از ایران با انتخاب کشورهای آسیایی عضو مجمع، به عنوان دبیر کل جدید آسیا برگزیده شد.

افشین بدیعی در دهه های 70 و 80 همکاری نزدیک با هیئت تنیس روی میز کیش داشت و یکی از حامیان این رشته در جزیره بود وی به مدت 12 سال به عنوان نائب رئیس آسیای میانه و 20 سال به عنوان عضو کنفدراسیون آسیا نماینده کشورمان بود و با حضور در کرسی دبیر کلی قاره کهن ، کشورمان همچنان در یک مسند مهم بین المللی دارای کرسی خواهد بود.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو