انتخاب دو شرکت عامل تطبیق استانداردسازی اماکن اقامتی قشم و هنگام

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم از انتخاب دو شرکت عامل تطبیق مورد تایید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برای آغاز فرآیند استانداردسازی اماکن اقامتی در قشم و هنگام خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، علیرضا امری کاظمی با اشاره به اهمیت موضوع استانداردسازی و درجه‌بندی مراکز اقامتی جزیره گفت: این موضوع به‌عنوان ابزاری برای مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق‌تر جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات و در نتیجه توسعه بهتر گردشگری در قشم است.
امری کاظمی از مراحل راستی آزمایی و بررسی تخصصی‌تر رزومه‌های چهار شرکت منتخب در جلسه اول خبر داد و افزود: در مرحله دوم پایش و بررسی دقیق, درنهایت دو شرکت برای انجام فرآیند استانداردسازی اماکن اقامتی قشم انتخاب شدند که بسته به نظر صاحبان اماکن اقامتی جزیره، یکی از این دو شرکت مجری برنامه ارزیابی خواهند بود. 
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم ادامه داد: امروزه صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از پایه‌های اقتصاد دنیا دیده می‌شود و باتوجه به ظرفیت ارزآوری این صنعت، لازم است جزیره قشم نیز با فراهم ساختن زیرساخت‌های مرتبط با این حوزه، نقش جدی‌تری در جذب گردشگر داخلی و خارجی ایفا کند.
گفتنی است، در این جلسه مهدی زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، علیرضا امری کاظمی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم، علی شاملو، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم، محمد شریعتمداری،  رییس هیأت مدیره جامعه هتل داران و عبدالباسط رضوانی مدیرعامل جامعه هتل داران قشم به همراه نماینده اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم و کارشناسان اداره توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو