رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد خبر داد؛

رفع تصرف 11.4هزارمترمربع اراضی خالصه دولتی در شهر لافت قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف یک قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در بر جاده اصلی شهر لافت جزیره قشم مجموعا به مساحت 11هزار و 400 متر مربع خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این قطعه اراضی رفع تصرف شده را جمعا 250میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد وگفت: رفع تصرف این اراضی دراجرای حکم قضایی و وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم  افزود: عملیات رفع تصرف کامل این اراضی در اجرای حکم قضایی و با همکاری مامورین پاسگاه انتظامی لافت بدون هیچگونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی ماموران این یگان صورت گرفت.
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی امید مهدوی مجد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی انتظامی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو