مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان به مناسبت روز ملی و هفته پارالمپیک در این منطقه برگزار شد.

به گزارش فرینا، مهدی خلف خانی در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان در منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: این مسابقه به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و هئیت ورزشی جانبازان و معلولان با حضور 50 ورزشکار در رده‌های سنی کودکان، جوانان، نوجوانان و بزرگسالان به مدت 2 روز در سالن ورزشی مدرسه استثنایی امید ماکو برگزار شد.

خلف خانی افزود: این روزشکاران در رشته های مختلف بدمینتون، شطرنج نابینان، شطرنج، تنیس روی میز، والیبال نشسته، طناب زنی، دارت، هولوهاپ  و آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: همچنین برای بهتر برگزاری این مسابقه ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، بنیاد شهید، ورزش و جوانان در کنار سازمان و هئیت ورزشی معلولین و جانبازان بودند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: با بهتر شدن وضعیت کرونا، توجه به ورزش به خصوص ورزش جانبازان و معلولان در دستور کار سازمان منطقه آزاد ماکو است و در آینده نزدیک با برنامه ریزی لازم، مسابقات بین مناطق آزاد در این منطقه برگزار خواهد شد.

در آیین اختتامیه این مسابقات از 6 ورزشکار جانباز و معلول نخبه و 37 ورزشکار مقام آور در رشته های مختلف با اهدای هدایا و لوح تجلیل و مسابقه والیبال نشسته بین معلولان و جانبازان شهر ماکو و بازرگان نیز برگزار شد.

همچنین در این مراسم بنیاد شهید ماکو و هئیت جانبازان و معلولان این شهرستان نیز با اهدای هدایایی از  محمد حبیب زاده، ورزشکار جانباز 70 درصد تجلیل کرد.

شهرستان ماکو با بیش از 105 هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :