قراردادهمکاری قرارگاه خاتم با منطقه آزاد ارس به امضا رسید

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سازمان منطقه آزاد ارس قرارداد همکاری در خصوص توسعه زیرساخت های عمرانی این منطقه آزاد را به امضا رساندند.

 به گزارش فرینا، در نشستی با حضور محسن نریمان مدیرعامل این سازمان، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی و برخی از معاونین و مدیران ارس، قرارداد همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد ارس و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امضا شد.

 بر اساس این قرارداد، قرارگاه متعهد به همکاری با این سازمان در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه آزاد ارس شده و تکمیل عملیات اجرایی هفت پروژه مهم و بزرگ ارس به این قرارگاه واگذار شد .

 بر اساس بررسی و توافقات انجام شده مقرر است عملیات اجرایی این هفت پروژه با اعتبار بالغ بر 650 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار و ظرف مدت سی ماه به بهره برداری برسد.

محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم امضای این قرارداد گفت : تکمیل مسیر جلفا ـ مرند قطعات حدفاصل کیلومتر 16 تا 22.600 و 30 تا حدود 34 ، شریان اصلی ایواوغلی ـ گردیان از کیلومتر 6.300 تا 14.100 ، فرهنگسرای ارس و آماده سازی بخشی از اراضی 220 هکتاری، سایت صنایع سنگین و اراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو هفت پروژه اجرایی قرارگاه خاتم الانبیا می باشد که انتظار داریم قرارگاه در اجرای این پروژه ها جدیت و سرعت لازم را داشته باشند.

 در ادامه این نشست معصومه پاشایی بهرام، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از ظرفیت عمرانی بالایی برخوردار است، تاکید کرد: مهمترین خواسته و انتظاری که مردم و ما از قرارگاه خاتم الانبیا داریم این است که تکمیل جاده مرند جلفا به سرعت انجام و در راس هفت پروژه قرار گیرد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو