منطقه آزاد انزلی؛ دومین مقصد سفر مشاور رییس جمهور

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی فردا چهارشنبه (28 مهرماه) در دومین مقصد سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد انزلی سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» و هیئت همراه همزمان با هفته وحدت و در اولین روز از این سفر دو روزه، در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام خواهد کرد. 
دیدار با حضرت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، دیدار با استاندار گیلان و همچنین دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان از جمله برنامه های اعلام شده مشاور رییس جمهور در این سفر است.
 بازدید از پروژه های راه آهن رشت ـ کاسپین در ایستگاه جیرده به پیر بازار، مسیر اتصال راه آهن در محدوده منطقه آزاد انزلی و داخل بندر، اسکله رو ـ رو و موج شکن غربی بندر کاسپین و همچنین بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک و نشست با فعالان اقتصادی منطقه در دستور کار دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر به منطقه آزاد انزلی قرار دارد.
آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره 3، بازدید از دو مجموعه تولیدی شمش و نورد فولاد در شهرک صنعتی شماره 1، بازدید از مجموعه در حال ساخت تفریحی ـ گردشگری پارک آبی و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری نیز از دیگر برنامه‌های «سعید محمد» و هیات همراه در دومین روز این سفر است. 
گفتنی است؛ «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در اولین سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد اروند سفر کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو