منطقه ویژه اقتصادی پیام؛ بستر امن برای صادرات کالاهای ایرانی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به استقرار گمرک در این منطقه عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار مناسبی که در این منطقه وجود دارد، پیام به عنوان بستری امن برای صادرات کالاهای ایرانی در حال فعالیت است‌.

 به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها  و مانع زدایی ها نامگذاری شده یکی از گام های بزرگ برای تحقق هر چه بیشتر این شعار، قدم برداشتن در راه توسعه صادرات کالاهای تولید کشورمان است.
ثناگو مطلق اضافه کرد: به همین منظور و با توجه به وجود بیش از 100 واحد تولیدی و صنعتی درمنطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، یکی از فعالیت های مهم امروز در این منطقه بستر سازی و حذف بوروکراسی های دست و پاگیر اداری با هدف ایجاد زمینه فعالیت هر چه بیشتر این واحدهای تولیدی با اولویت صادرات است.
وی خاطر نشان کرد: وجود زیر ساخت های مناسب از یک سو از جمله پروازهای کارگو و استقرار گمرک در منطقه از سوی دیگر این زمینه را ایجاد کرده تا پیام به عنوان بستری امن برای سرمایه گذاری و صادرات باشد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: همچنین یکی از فعالیت مهم منطقه استقرار واحدهای دانش بنیان با اولویت محصولات آی.تی و آی.سی.تی و وجود گمرک تخصصی است که این امکان را به این واحدها می دهد تا از این ظرفیت و با استفاده از یک سری مشوق ها بتوانند نسبت به تولید و صادرات کالاهای خود اقدام کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو