حضور فعال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش

منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در راستای برجسته‌سازی این منطقه‌ی عظیم اقتصادی در نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور حضور یافت.

به گزارش فرینا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ضمن اعلام حضور منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، بیان داشت: در راستای جذب سرمایه‌گذار و معرفی فرصت‌های ویژه‌ی سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور یافتیم.
حسن خلج طهرانی تصریح کرد: این رویداد با هدف ایجاد رابطه تکمیلی بین صنایع، مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی برگزار شده است و امیدواریم با تقویت این تعاملات زمینه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد رونق اقتصادی بیشتر در کشور فراهم شود.
خلج طهرانی اضافه کرد: این نمایشگاه از سوم لغایت پنجم آبان ماه در جزیره کیش با حضور و مشارکت تمامی مناطق آزاد و ویژه و با مشارکت حوزه تأمین مالی و بازار سرمایه برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم این نمایشگاه بتواند ما را در عملی کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» یاری کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو