مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛

رونق اقتصادی، مبتنی بر توسعه فرهنگی و اجتماعی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رونق اقتصادی مبتنی بر توسعه فرهنگی و اجتماعی را زمینه ساز آینده ای به مراتب بهتر از گذشته عنوان کرد.

به گزارش فرینا، جعفر آهنگران در نود و یکمین جلسه شورای اداری سازمان که با حضور مشاور رئیس جمهور روز چهارشنبه پنجم آبان در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ با تاکید بر چار چوب نظری رونق اقتصادی مبتنی بر توسعه فرهنگی و اجتماعی و ‌‌توجه همه جانبه به سه عنصر "انسان، فضا و فعالیت" را تضمینی دیگر برای تحقق آینده ای به مراتب بهتر از گذشته برشمرد.

آهنگران خاطر نشان کرد: افق روشن و آینده ای سرشار از موفقیت و تعالی در انتظار کیش است.

وی با بیان این که استقرار مدیریت جوان، پر انگیزه، میدان دیده و معتمد در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بیانگر تحقق یک کار موفق است، اظهار داشت: سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد با دانش و تجربه ای که دارند حتما ‌کارنامه ای درخشان در عرصه مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی از خود بر جای خواهد گذاشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: انگیزه دبیر شورای عالی مناطق آزاد تعمیق و تعمیم خدمت به تمام مردم ایران است.

آهنگران افزود: ویژگی برتر جزیره کیش شکل گیری نوعی حکمروایی موثر محلی محسوب می شود که مهمترین آن وفاق، همراهی، همبستگی و همکاری فوق العاده تمام دستگاه های اجرایی فعال در این منطقه است.

وی با اشاره به نشست عمومی فعالان اقتصادی جزیره، گفت: تمام مباحث مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی در راستای حکمروایی موثر محلی بود که این مهم خبر مسرت بخشی برای این منطقه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در این نشست فعالان اقتصادی تمکین منافع عمومی جزیره را به منافع فردی مطرح کردند.

آهنگران در پایان سخنان خود از دو نماد وحدت؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش و شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در نود و یکمین جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد کیش، هیئت همراه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور، معاونین و مدیران سازمان، مدیران عامل شرکت های تابعه، جمعی از مسئولان محلی، نظامی و انتظامی حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو