بازدید مشاور رئیس جمهور از بزرگترین مجتمع گلخانه ای خاورمیانه در ارس

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاري - صنعتي و ویژه اقتصادی در جریان سفر خود به منطقه آزاد ارس از مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امیر، بزرگترین مجتمع گلخانه ای خاورمیانه بازدید کرد.

به گزارش فرينا، مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امیر، بزرگترین مجتمع گلخانه ای خاورمیانه در منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاری ریالی هزار و هفتصد میلیارد ریال و بیش از 70 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی احداث شده است.

اين واحد گلخانه اي در زميني به مساحت 80 هکتار، سالانه ظرفیت تولید بیش از 24 هزار و 200 تن انواع صیفی جات گلخانه ای به روش هیدورپونیک را دارد و در کنار آن برای 650 نفر بطور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

گفتني است؛ «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در چهارمین سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد ارس سفر کرد.
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر 2 روزه خود به منطقه آزاد ارس، حضور در گلزار شهدا، بازدید از پروژه های عمرانی، کشاورزی و زیرساختی، نشست با فعالان اقتصادی، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از پایانه مرزی نوردوز و زون خداآفرین ـ قلی بیگلو را در دستور کار دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو