نشست سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند با اصحاب رسانه

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در دیداری که با اصحاب رسانه داشت، ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران و فعالین عرصه اطلاع رسانی، مسائل و مشکلات موجود در منطقه را مورد بحث و تبادل نظر، قرار داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا اسکندری در نشستی با حضور مدیر روابط عمومی این سازمان، نمایندگان مطبوعات، خبرگزاری‌‌ها و پایگاه‌های خبری منطقه، مشکلات و دغدغه های اصحاب رسانه را مورد بحث و ارزیابی قرار داد.

اسکندری با تأکید براینکه نشست مذکور در راستای آشنایی و هم افزایی هرچه بیشتر با اصحاب رسانه منطقه است؛ اظهار داشت: در این نشست آنچه مورد نظر است، شناخت و دیدگاه های اصحاب رسانه در خصوص مسائل و مشکلات موجود و ارائه راه کارهای هر چه بهتر جهت رفع مشکلات منطقه است.

وی، خاطرنشان کرد: در تمام دوران خدمتم فردی عملیاتی بودم و وابسته به هیچ حزب و جناحی به جز پیروی از راه و روش، ولایت فقیه نبوده ام.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش به تفصیل در خصوص برنامه هایی که در آینده برای بخش های مختلف از جمله تغییر رویکرد این سازمان در مسائل اجتماعی، اعتماد به نیروهای جوان و بومی، رونق اقتصادی، گردشگری، بهداشت و درمان، آموزش و… اشاره کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :