امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام باشیم

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: علیرغم مشکلاتی که در سازمان هست به یاری خدا و توسل به شهدا، رویداد بزرگ و بین‌المللی جشنواره فیلم کوتاه رسام را به بهترین شکل ممکن میزبانی خواهیم کرد تا مردم، جوانان و هنرمندان این منطقه بیشترین و بهترین بهره را از این جشنواره ببرند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری دفاع پرس، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با «محمدرضا اسکندری» سرپرست منطقه آزاد اروند دیدار ‌و در خصوص همکاری‌های مشترک حوزه دفاع مقدس گفت‌و‌گو کرد.

اسکندری در این دیدار، کار برای شهدا و عرصه ایثار، جهاد و شهادت را یک افتخار دانست و اظهار داشت: اگر قرار است در حوزه دفاع مقدس کاری انجام شود چه جایی بهتر از منطقه آزاد اروند که افتخار خدمت به مردم آبادان و خرمشهری را دارد که نماد و پیشانی مقاومت بوده اند.

وی افزود: من سال ها تجربه ام در عرصه های مختلف از وزارت تا منصب های دیگر را با افتخار در خدمت مردم شریف و نجیب خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر گذاشته و خودم مایل بودم به عنوان فرزند خوزستان در این جغرافیای مقدس خدمتگزار این مردم باشم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: علیرغم مشکلاتی که در سازمان هست به یاری خدا و توسل به شهدا، رویداد بزرگ و بین المللی جشنواره فیلم کوتاه رسام را به بهترین شکل ممکن میزبانی خواهیم کرد تا مردم، جوانان و هنرمندان این منطقه بیشترین و بهترین بهره را از این جشنواره ببرند.

در ادامه این دیدار، سردار مرادحاجتی، ضمن تبریک به سرپرست جدید منطقه آزاد اروند و آرزوی توفیق خدمت بیشتر و بهتر برای وی در این جایگاه، دغدغه مندی و توان مدیریتی جناب آقای اسکندری را یک فرصت مغتنم برای تحول در شهرهای آبادان و خرمشهر دانست و بیان داشت: هر چه برای این مردم نجیب و شریف کار کنیم، کم است چرا که این مردم سال ها با تمام سختی ها زیر آوار سخت ترین حملات ارتش بعث، سپر بلای خوزستان و کشور شدند.

وی، متذکر شد: موزه دفاع مقدس آبادان که بکرترین موزه کشور است چنان مظلوم است و نیاز به حمایت دارد که نگو و نپرس و موزه دفاع مقدس خرمشهر هم که اولین موزه جنگ ایران است دچار فرسودگی هایی شده که اگر توجه بیشتر و بهتری در بازسازی آن نشود، همه ما به عنوان مسوول شرمنده نسل جوان پرسشگر امروز و فردا خواهیم شد.
در پایان این دیدار پیش نویس تفاهم نامه مشترک همکاری هر دو نهاد برای بررسی بیشتر مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفت که در نهایت منجر به امضا مدیران گشته و شرایط میزبانی منطقه آزاد اروند از اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام نیز در آن نهایی شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :