با هدف ارتقاء سطح خدمات دهی تاسیسات و اقامتگاه ها در سطح جزیره انجام شد؛

بازدید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از واحدها ی اقامتی جزیره

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای مستمر خود از هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی و اسکله های تفریحی با همراهی مدیر گردشگری و کارشناسان این حوزه با هدف بررسی مشکلات، کمبودها خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از پايگاه خبري نسل برنا، مهدی زارعی، هدف این معاونت را از انجام این بازدیدها، ارتقای سطح خدمات دهی تاسیسات و اقامتگاه ها در سطح  جزیره عنوان کرد و گفت: در این بازدیدها درخصوص رفع کمبودها و نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت به  دست اندرکاران  این حوزه تذکرات لازم داده می شود.
زارعی، از بررسی مشکلات واحدهای اقامتی و گردشگری در دست احداث و یا متوقف شده بر اثر تورم و شرایط کرونا قشم نیز خبر داد و افزود: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در راستای وظایف و ماموریت های قانونی خود با احصاء مشکلات این واحدها و ارجاع آنها به مراجع ذیربط در داخل و خارج سازمان، این مشکلات را  تا وصول نتیجه نهایی پیگیری می کند.
به گفته وی، توسعه کمی و کیفی واحدهای اقامتی به عنوان یکی از مولفه های اساسی توسعه گردشگری در کل جزیره قشم از مهم ترین اهداف این سازمان است و در این راستا  مناطق غرب جزیره و محدوده ژئوسایت ها از اولویت های مهم این معاونت بشمار می رود.
گفتنی است؛ اقامتگاه های بوم گردی قشم با توجه به شرایط خاص و مساعد آب و هوایی دربیشتر فصول سال میزبان گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است  و  ظرفیت  تجاری و اقتصادی این جزیره از یک طرف و وسعت زیاد و عدم تمرکز جمعیت آن از طرف دیگر، مزیت خاصی را  برای کسانی است که می خواهند سفری مملو از آسایش و ارامش داشته باشند، فراهم آورده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :