تجلیل از مدافعان سلامت البرز در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان تو البرز اعلام کرد که با هدف قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت در شرایط کرونایی، این منطقه اقتصادی عرضه کالاهای ارزان قیمت و خدمات ویژه پروازی برای تلاشگران عرصه سلامت در البرز پیش بینی کرده است.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کارکنان عرصه درمان البرز که در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  برگزار شد، افزود: به همین منظور محصولات و کالاهایی که در منطقه تولید می شود، با تخفیف و تسهیلاتی در اختیار کارکنان درمان قرار خواهد گرفت.
ثناگو مطلق اضافه کرد: در بخش پروازی نیز این امکان وجود دارد که پرسنل زحمتکش درمان  استان البرز از تخفیف های  ویژه برخوردار شوند.
وی خاطر نشان کرد: در 2 سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا، مدافعان سلامت با تمام توان پای کار بوده  و به همین منظور هدفمان این است که با انجام فعالیت هایی از این دست، بخشی از زحمات آنها را جبران کنیم.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می‌شود.
فرودگاه پیام البرز در 2 بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند، ضمن اینکه تاکنون بیش از 100 واحد تولیدی و صنعتی در آن مستقر شده است.
استان البرز دارای 17 بیمارستان دولتی و خصوصی است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به بیش از 200 هزار بیمار سرپایی و بستری کووید19 خدمات درمانی و پزشکی  ارائه داده اند.
بیش از 10 هزار پزشک و پرستار در مراکز دولتی و خصوصی استان البرز مشغول خدمات دهی به بیماران مختلف از جمله کرونایی ها هستند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو