جزیره کیش به پایگاه ملی فوتبال در سطح کشور تبدیل می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، زیرساخت های ورزشی، جاذبه های گردشگری و امکانات رفاهی جزیره را زمینه ساز تبدیل شدن این منطقه به پایگاه ملی فوتبال در سطح کشور خبر داد.

به گزارش فرینا، جعفر آهنگران در بازدید از اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال بانوان کشور در زمین فوتبال شماره یک مجموعه المپیک، برقابلیت تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به پایگاه ملی فوتبال در سطح کشور تاکید کرد و اظهار داشت: جزیره کیش با برخورداری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود می تواند شمار زیادی از فوتبالیست های کشور را به این منطقه جذب کند.

آهنگران با بیان این که تیم ملی فوتبال بانوان کشور در اردوی تمرینی خود به میزبانی جزیره کیش از روحیه خوبی برخوردار هستند، گفت: طبق دستور دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، تدارکات خوبی توسط سازمان منطقه آزاد کیش در حال انجام است.

وی با اشاره به این که برای ارتقاء تجهیزات و امکانات مورد نیاز تیم ملی نیاز به منابع مالی است، افزود: باید نسبت به جذب اسپانسرهای قوی اقدام شود و تحقق این مهم مستلزم فعال سازی بازایابی فدراسیون است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تیم فوتبال بانوان کیش برای افتخار آفرینی در مسابقات از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش بهره مند خواهند شد و این مهم در بودجه سال آینده نیز پیش بینی می شود.

آهنگران، بر لزوم تقویت تیم فوتبال بانوان کیش تاکید کرد و گفت: تیم فوتبال بانوان کیش باید از کمک های حمایتی سازمان بهره مند شوند تا بتوانند در مسابقات متعدد نقش آفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشور ضمن قدردانی از میزبانی شایسته منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: اهتمام ویژه سازمان منطقه آزاد کیش سبب افزایش انگیزه تیم ملی فوتبال بانوان ایران می شود.

مریم ایران دوست، در خصوص انتخاب جزیره کیش به عنوان اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال بانوان کشور، گفت: به جای سفر به اردوهای تمرینی خارج از کشور می توانیم با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جزیره؛ تمرینات خیلی خوبی را در این منطقه آغاز کنیم.

ایران دوست با اشاره به این که تمرینات خود را بر اساس برنامه ریزی انجام شده در جزیره کیش آغاز کردیم، افزود: بازیکنان به خاطر آماده سازی و حضور در لیگ برتر بیشتر روی تمرینات پیشگیری از آسیب ها متمرکز هستند.

وی در خصوص همسان سازی با شرایط آب و هوایی، اظهار داشت:  طبق برنامه قصد داریم دی ماه امسال نیز اردوی تمرینی خود را در جزیره کیش برگزار کنیم تا بتوانیم بازیکنان را به آن درجه ای که مورد نظر کادر فنی است برسانیم.

به گفته سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشور به میزبانی جزیره کیش بازی دوستانه با تیم ازبکستان برگزار خواهیم کرد.

ایران دوست بیان داشت: با حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش و برنامه ریزی های دقیق این مهم در کیش محقق خواهد شد.

نائب رئیس و مربی تیم فوتبال بانوان کیش نیز از تشکیل تیم 50 نفری بانوان جزیره خبر داد و اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان در قالب 5 تیم، ماه گذشته در جزیره برگزار شد.

مهسا پازوکی با بیان این که تیم فوتبال بانوان کیش هفته ای سه روز در دو گروه آموزشی و منتخب تمرین دارند، گفت: هم اکنون تیم فوتبال جزیره کیش دارای یک تیم منتخب است که فردا مقابل تیم ملی بازی می کند و این مهم یک تجربه خوبی برای بازیکنان تیم منتخب بانوان کیش خواهد بود.

به گفته پازوکی، تیم کیش که به تازگی تشکیل شده است، بازی مقابل تیم ملی بانوان کشور سبب خواهد شد شیوه تمرین و بازی کردن را تجربه کنند و امیدواریم با تلاش بیشتر به آن جایگاهی دست یابیم که خودمان به مسابقات لیگ اعزام شویم و نماینده های خوبی برای تیم ملی داشته باشیم.

گفتنی است؛ در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال بانوان کشور، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، محمد ثاقب فرد سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، عزیراله فرضی پور رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم، محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، مهرداد تاوتلی رئیس هیئت دوچرخه سواری کیش، هاشم کندی نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری و محمود وفایی رییس سازمان لیگ دوچرخه سواری حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو