کیش با تلاش جوانان انقلابی در مسیر ترقی و رشد حرکت می کند

امام جمعه جزیره کیش حضور جوانان پرتلاش و موفق انقلابی را زمینه ساز ترقی و پیشرفت این منطقه آزاد عنوان کرد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل این منطقه آزاد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت امام حسن عسگری (ع) نهاد امامت جمعه را متولی فرهنگ در جزیره کیش عنوان کرد و گفت: نهاد امامت جمعه مانند تمام دوره های قبل تمام قد در کنار مسئولان برای خدمت به فرهنگ و مردم جزیره ایستاده است.

وی افزود: به لطف خدا در دوره های مختلف این نهاد مقدس در کنار مردم و مسئولین برای ارتقا فرهنگ ناب اسلامی ایرانی تلاش کرده و در این دوره نیز به همین ترتیب خواهد بود و در جهت ارتقا سطح فرهنگ و به تبع آن ارتقا حوزه های مختلف کمک خواهد کرد.

امام جمعه کیش بیان داشت: تلاش می کنیم تا جزیره ای آباد داشته باشیم و ذهنیت خوبی که از کیش در اذهان مردم نقش بسته باقی بماند و مردم همچنان کیش را به عنوان یک شهر مدرن اسلامی و با فرهنگ و قانونمند یاد کنند.در همین راستا نهاد امامت جمعه با کمک نخبگان جزیره و مسئولان محترم یک برنامه کلی تحت عنوان "نظام نامه شهر اسلامی" آماده کرده که در اختیار شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قرار گرفت تا مدیران و مسئولان از این برنامه که محصول فکر جوانان نخبه شهر است استفاده کنند.

وی تصریح کرد: نهاد امامت جمعه در کنار همه این خدمات، به مسائل تشکیلاتی خود نیز عمل می کند، همانطور که در دوره های قبل این مسئولیت را به خوبی ایفا کرده، بخش از این وظایف نیز نظارت بر عملکرد مسئولان و تذکرات لازم احتمالی و مورد نیاز از سوی وظایف نهاد امامت جمعه است.

امام جمعه جزیره کیش در بخش دیگر سخنانش از زحمات دکتر آهنگران تقدیر و تشکر کرد و گفت: دوره مدیریت دکتر آهنگران گرچه بسیار کوتاه بود اما تلاش های خوبی در این دوره انجام شد و امید دارم در هر پست و مسئولیتی موفق باشد و ما از تجربیات و مشورت های دکتر آهنگران که شناسنامه مناطق آزاد به شمار می آید بهره مند شویم.

وی در پایان ضمن خوشامدگویی به دکتر لواسانی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش عنوان کرد: توقع ما برای جزیره کیش حکم مدیریت بود و امید دارم هرچه زودتر تصمیمات لازم در این خصوص اخذ شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ضمن تشریح بخشی از فعالیت های دکتر لواسانی افزود: امیدوارم با عنایت خداوند متعال این جوان فعال و پرتلاش انقلابی در مسئولیت خود موفق باشد و زمینه های خوبی برای کار و تلاش و ترقی با حضورش در کیش فراهم شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :