مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم خبر داد؛

دریافت تجمیعی عوارض در اسکله های لافت و پهل از 29 آبان ماه

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم گفت: پیرو دستور ویژه دکتر افشار فتح الهی سرپرست منطقه آزاد قشم از ساعت 6 صبح روز شنبه 29 آبان ماه 1400 دریافت عوارض تردد از اسکله های لافت و پهل به صورت تجمیعی و در اسکله پهل دریافت می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، هادی نعیمیان با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از بازدید سرپرست منطقه آزاد قشم از نحوه خدمات‌دهی به گردشگران و ساکنان جزیره قشم در اسکله‌های لافت و پهل و تاکید ویژه ایشان بر ساماندهی وضعیت تردد در این نقاط، روز سه شنبه (25 آبان ماه) جلسه ای با حضور فرماندار و دادستان شهرستان خمیر و سایر مسئولان مرتبط درخصوص مسائل و مشکلات اسکله پهل برگزار شد.
وی ادامه داد: با عنایت به دستور ویژه دکتر فتح الهی درخصوص دریافت عوارض به صورت تجمیعی در اسکله پهل، پیشنهادی در جلسه مذکور مطرح گردید به منظور جلوگیری تعدد توقف خودروها، تا اخذ تصمیم نهایی توسط استانداری استان هرمزگان هزینه های مرتب خودروها تجمیعی مانند سابق در اسکله پهل دریافت شود.
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم اضافه کرد: این اقدام با هدف ساماندهی فوری اسکله های لافت و پهل جهت تسهیل خدمات دهی مناسب به گردشگران و ساکنان جزیره و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران و گردشگران صورت می گیرد.
نعیمیان در پایان خاطرنشان کرد: در ارتباط با سایر مسائل و معافیت های احتمالی جهت استفاده بومیان جزیره قشم، در آینده نزدیک و پس از ابلاغ تصمیمات نهایی از سوی استانداری، اطلاع رسانی خواهد شد.
گفتنی است، دکتر افشار فتح الهی سرپرست منطقه آزاد قشم روز یکشنبه 23 آبان ماه و در نخستین روز کاری در بازدید سرزده، از نحوه خدمات دهی به گردشگران و ساکنان جزیره قشم در اسکله های لافت و پهل بازدید کرد و برای ساماندهی وضعیت این اسکله ها دستوراتی صادر نمود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :