در پیام سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته بسيج تاکید شد

اساس شکل گیری بسیج، ارزش هاي انساني و فرهنگ عميق اسلامي است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با صدور پيامي به مناسبت هفته بسيج، ارزش هاي انساني و فرهنگ عميق اسلامي را اساس شکل گیری بسیج و رمز موفقيت این نهاد انقلابی را اعتقاد راسخ ميليون ها بسیجی به این فرهنگ و ارزش ها دانسته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم دکتر افشار فتح الهی در این پیام “بسیجی” را فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای خوانده  که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.
متن این پیام به شرح ذیل است:
هفته بسيج  يادآور دلاور مردان بي ادعا و سربلندي است که با تاسي از انديشه هاي رهبر کبیر انقلاب اسلامي همواره در خط مقدم مبارزه با توطئه ها و هجمه هاي بی انتهای دشمن حضور یافته و همراه با ساير اقشار جامعه، پاسدار حريم ولايت و نظام اسلامی بوده و هستند.
شناخت فلسفه تشکیل بسیج از مهم ترین ضروریات هر دوران در نظام اسلامی ماست که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و بینش امام خمینی (ره) نقش تعیین کننده ای داشته و دارد.
حضرت امام خميني (ره) با بينش عميق خود بارها بر جايگاه تعیین کننده مردم در رساندن کشور به پیشرفت و سعادت تاکيد کرده و  با درايت بي نظير خود در سال هاي سخت دفاع  مقدس، قشرهاي گوناگون را به يکپارچگي و بسيج عمومي براي نجات کشور از بحران های مختلف تشويق کرده است.
امروز بعد ازگذشت چهار دهه از فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی در4 ‌آذرماه سال 1358 که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی، پرافتخار و حماسه ‌ساز بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد به درستی می توان ادعا کرد که بسيج رمز جاويد ايثار، مقاومت و پايداري و تفکر بسيجي خود به تنهايي فرهنگي است که استقلال و آزادي، دين و سياست، کرامت و شرافت، مشروعيت و مقبوليت، مدنيت و مردم سالاري و حقوق فردي اجتماعي در آن متجلي است.
اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را حضور همه مردم کشور عزیزمان ایران، بویژه مردم قهرمان استان هرمزگان و بخصوص مردم دریادل جزیره قشم تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی آنها را در راستای قدم برداشتن در مسیر سبز ولایت و خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو می کنم و امیدوارم همه ما ادامه دهنده راه شهدای عزیز این مرز و بوم، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای «مدظله العالی» و درسایه توجهات امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» باشیم. « انشاء الله »
افشار فتح الهی
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :