مشاور رییس جمهور در جمع طلایی پوشان تاکید کرد:

برزیل ایران باید بیش از پیش مورد حمایت قرارگیرد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی به همراه رییس فدراسیون فوتبال با مسئولین و اعضای تیم فوتبال صنعتی نفت آبادان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرینا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دیروز در محل هتل استقلال تهران میزبان «سعید محمد» دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و «شهاب الدین عزیزی خادم» رییس فدراسیون فوتبال بود. با توجه به قرارگیری این تیم در محدوده منطقه آزاد اروند و حمایت از آن برای رسیدن به جایگاه اصلی خود، سازمان منطقه آزاد اروند تمام تلاش خود را در راستای حمایت از این تیم بکار خواهد گرفت؛ هرچند مسئولیت اصلی تیم با منطقه آزاد اروند نیست، اما به عنوان یک حامی این کار را به انجام خواهد رساند.

سعید محمد در جمع طلایی پوشان آبادانی گفت: تیم صنعت نفت آبادان تیمی ریشه دار و از سرمایه های ورزشی کشور به شمار می رود و باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد

وی در این دیدار بر لزوم حمایت از این تیم تاکید کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد اروند تمام تلاش خود را در راستای حمایت از این تیم برای رسیدن به جایگاه اصلی اش به کار خواهد گرفت هر چند که مسئولیت اصلی تیم با منطقه آزاد اروند نیست، اما ما به عنوان یک حامی این کار را به انجام خواهیم رساند.

مشاور رییس جمهور اظهارداشت: ما در این دیدار به دنبال یافتن راهکار مناسب برای برون رفت این تیم از وضعیت کنونی (مشکل مالی) بحث و تبادل نظر کردیم.

سعید محمد با تاکید بر اینکه اروندنشینان حق بزرگی به گردن ما دارند بیان کرد: به طور حتم با کمک هایی که به تیم صنعت نفت به انجام خواهیم رساند و انگیزه بسیار بالایی که در میان بازیکنان دیدیم، برزیل ایران وضعیت خیلی خوبی پیدا کند.

وی در پایان با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم امکان حمایت وزارت نفت از تیم های نفتی تصریح کرد: در حال تلاش هستیم تا این مشکل را از طریق راه های قانونی دنبال و حل و فصل کنیم.

گفتنی است؛ حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و رییس فدراسیون فوتبال در جمع طلایی پوشان، پیرو پیگیری های جهانگیر کی شمس مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت در راستای برطرف نمون مشکل های طلایی پوشان انجام شد که در این دیدار مشکل های مبتلابه تیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو