سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم:

ضرورت همکاری همگانی برای تسریع ارائه خدمات بهینه به شهروندان قشم

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قشم با وی بر ضرورت همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه ها، نهادها و سازمان های مستقر در شهر قشم برای پیشبرد و تسریع ارائه خدمات بهینه به شهروندان این شهر تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، افشار فتح الهی در این دیدار، ارائه خدمات بهینه توسط دستگاه‌های اجرایی را موجب ارتقا سرمایه اجتماعی نظام اسلامی دانست و افزود: هر اقدام ما به عنوان بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی اگر موجب رضایت‌مندی شهروندان شود، به مقبولیت نظام و دولت بیش از گذشته اضافه خواهد کرد.
فتح الهی، بر هم افزایی سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری قشم و اجرای اقدامات مشترک برای تقویت زیرساخت های شهری، ارتقاء کیفیت فضا و سیمای شهر و افزایش و تسریع انواع خدمات شهری نیز تاکید ویژه کرد.
وی همچنین به نقش موثر هیات رییسه و اعضای شورای اسلامی شهر قشم در ایجاد همدلی و مشارکت شهروندان با اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری قشم اشاره و بر آمادگی این سازمان  جهت تعامل هرچه بیشتر با شورا و شهرداری قشم تاکید کرد.
گفتنی است؛ در این دیدار حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی، میرداد میردادی شهردار و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر قشم نیز طی سخنانی با تشکر از رویکرد همراهی و همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با سایر نهادها و دستگاه های حاکمیتی و عمومی قشم، بر آمادگی خود جهت همکاری هرچه بیشتر با این سازمان تاکید کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :