سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از فرودگاه بین المللی قشم تاکید کرد؛

زیباسازی بخش های مختلف فرودگاه با فوریت در دستور کار قرار گیرد

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ساماندهی و زیباسازی فرودگاه بین المللی قشم یکی از اولویت هایی است که می تواند به معرفی بهتر ظرفیت ها و جلب نظر مثبت گردشگران و سرمایه گذاران کمک شایانی کند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، افشار فتح الهی در بازدید از بخش های فرودگاه قشم تاکید کرد: ساماندهی وضعیت ظاهری و زیباسازی بخش های مختلف فرودگاه بین المللی قشم یکی از موضوعاتی است که جهت خدمات رسانی بهتر به مسافران باید با فوریت در دستور کار قرار گیرد.
فتح الهی همچنین برای انتقال هرچه سریع تر بخش های تکنیکال و اداری فرودگاه قشم به ساختمان جدید تکنیکال بلاک دستورات ویژه ای صادر نمود و بر آمادگی برج مراقبت جدید در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه فرودگاه به عنوان یکی از مبادی اصلی ورود به جزیره قشم، تصریح کرد: بهسازی و استانداردسازی امکانات و خدمات فرودگاه بین المللی قشم می تواند زمینه ساز تبدیل شدن جزیره به یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور و منطقه باشد.
به گفته سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم؛ اولویت بندی نیازهای فوری جهت بهبود وضعیت و تجهیز هرچه سریع تر فرودگاه برای ارائه خدمات بهتر به مسافران باید با فوریت در دستور کار قرار گیرد.
فتح الهیهمچنین دستورات ویژه ای جهت ساماندهی وضعیت سرویس دهی خطوط هوایی و حدف واسطه های فرصت طلب با هدف کاهش هزینه بلیط هواپیما به مقصد جزیره قشم صادر نمود.
وی خاطرنشان کرد: فرودگاه بین المللی قشم دارای ظرفیت های فراوانی است و باید نگاه به این مجموعه، نگاه به یک مجموعه اقتصادی توانمند باشد و برای رسیدن به این منظور تلاش کرد.
براساس این گزارش، دکتر افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از بخش های مختلف مجموعه فرودگاه بین المللی قشم نظیر ساختمان تکنیکال بلاک، برج مراقبت، تجهیزات ایمنی و ترمینال های ورودی و خروجی فرودگاه بازدید کرده و با جمعی از سرمایه گذاران، پرسنل و نیروهای مشغول به خدمت در فرودگاه به گفتگو پرداخت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو