«سعید محمد» در پیام تبریک روز دانشجو بیان کرد:

تشکل های دانشجویی را برای رفع دغدغه های مردم به یاری می طلبیم / دانشجویان موتور کمکی دولت انقلابی باشند

«سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با تبریک 16 آذر تشکل های دانشجویی را برای حل دغدغه های مردم به یاری طلبید و از آنان خواست موتور کمکی دولت انقلابی سیزدهم باشند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این پیام آمده است؛ به گفته شهید بهشتی دانشجویان موذنان جامعه هستند و وقایع 16 آذر سال 1332 دانشکده فنی دانشگاه تهران که منجر به شهادت سه دانشجوی وطن پرست شد، در صحنه عمل نشان داده جنبش دانشجویی از جمله اقشاری هستند که برای اصلاح جامعه خویش حاضر به مقاومت و تلاش جدی هستند و تا سر حد نثار جان هم مضایقه نخواهند کرد.
نسل بعدی همین فعالان دانشجویی زمزمه انقلابی اسلامی را در دانشگاه ها و سپس به عنوان قشر مرجع فکری خانواده ها در شهر و روستاهای این سرزمین براه انداخته و سپس دفاع مقدس را مدیریت و فرماندهی کردند.
و اما تقدیر از جنبش دانشجویی تقدیر از یک نسل نیست، تقدیر از یک مقطع است مقطعی که جوان دانشجو در اوج علاقه مندی، شور، آرمانگرایی و مطالبه گری قرار دارد که مورد آخر بارها از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار های دانشجویی ایشان مورد خطاب و تاکید واقع شده است.
یاد و خاطره همه شهدای دانشجوی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای دانشجوی مدافع حرم را گرامی می داریم، اکنون اما جامعه فتح خرمشهر های اقتصادی، فرهنگی، علمی، فناوری و اجتماعی را از دانشجویان و تشکل های دانشجویی انتظار می کشد.  
امیدواریم روحیه مطالبه گری جوانان فعال دانشجویی به کمک دولت سیزدهم بیاید و در شناسایی، راهکاریابی و سپس اجرای تدابیر با هدف حل تسریع شده و البته بنیادین موضوعاتی که جامعه در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و معیشتی مواجه با آنها دارد، موتور کمکی دولت انقلابی باشد.
دست یاری طلبی خویش را در اقصی نقاط کشور بویژه سرزمین های مجاور و داخل حریم مناطق ویژه اقتصادی به سوی تشکل های دانشجویی دراز می کنیم، تا در کنار یکدیگر فکری برای حل دغدغه های مردم کشور و بویژه ساکنان بومی و مهاجر مناطق آزاد داشته باشیم. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو