سومین میز خدمت در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در سومین دیدار مردمی با معاونین این سازمان،گفت: با توجه به مراجعات متعدد شهروندان به سازمان منطقه آزاد اروند و مطرح کردن مشکلات، مدیریت جدید این سازمان تصمیم به راه اندازی دیدارهای مردمی( میز خدمت) گرفت.

به گزارش فرینا، علی خانی تصریح کرد: مدیرعامل این اقدام را در راستای ایجاد ارتباط مستقیم با مردم و آشنایی و مواجه شدن با مشکلات آنها از نزدیک، انجام داد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه افزود: با این روش مدیرعامل و معاونین فی المجلس می توانند در خصوص مشکلات شهروندان، تصمیم گیری کنند.

وی در توضیح برگزاری سومین میز خدمت، خاطرنشان کرد: بیشتر مطالبه مراجعان در حوزه اشتغال و مشکلات زیرساختی منطقه بود که معاونین این سازمان حسب ظرفیت هایی که وجود دارد سعی کردند مشکلات را بررسی و مرتفع کنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: امیدوار هستم با رویه ای که سازمان در پیش گرفته مشکلات را بهتر از گذشته بررسی و به نتیجه برسانیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو