سومین میز خدمت در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63161
ساعت 08:30 سه شنبه 7 دی 1400
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در سومین دیدار مردمی با معاونین این سازمان،گفت: با توجه به مراجعات متعدد شهروندان به سازمان منطقه آزاد اروند و مطرح کردن مشکلات، مدیریت جدید این سازمان تصمیم به راه اندازی دیدارهای مردمی( میز خدمت) گرفت.

به گزارش فرینا، علی خانی تصریح کرد: مدیرعامل این اقدام را در راستای ایجاد ارتباط مستقیم با مردم و آشنایی و مواجه شدن با مشکلات آنها از نزدیک، انجام داد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه افزود: با این روش مدیرعامل و معاونین فی المجلس می توانند در خصوص مشکلات شهروندان، تصمیم گیری کنند.

وی در توضیح برگزاری سومین میز خدمت، خاطرنشان کرد: بیشتر مطالبه مراجعان در حوزه اشتغال و مشکلات زیرساختی منطقه بود که معاونین این سازمان حسب ظرفیت هایی که وجود دارد سعی کردند مشکلات را بررسی و مرتفع کنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: امیدوار هستم با رویه ای که سازمان در پیش گرفته مشکلات را بهتر از گذشته بررسی و به نتیجه برسانیم.

شناسه خبری: 63161

آخرین اخبار

برقراری پرواز شارجه از فرودگاه بین‌المللی قشم
همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی