در دیدار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بیان شد:

برنامه راهبردی قشم توسعه دهنده گردشگری است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برنامه راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم تا افق 1404 به ارتقا گردشگری کمک می کند.

به گزارش فرینا، سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور با افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در راستای آشنایی بیشتر با سیاست‌های اجرایی این منطقه آزاد در حوزه گردشگری، دیدار کرد.
افشار فتح الهی، ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌های جزیره قشم در حوزه جذب گردشگر اظهار داشت: در توانمندی‌های گردشگرپذیری جزیره قشم با بیش از 30 سال سابقه به‌عنوان یک منطقه آزاد، هنوز به شایستگی در سطح ملی و بین‌المللی معرفی نشده است.
فتح الهی به پتانسیل بالای این منطقه در زمینه جذب سرمایه‌گذار علاقه‌مند به حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: با توسعه زیرساخت‌های لازم و توجه به استاندارد سازی در مقوله گردشگری در سطوح بین‌المللی، جزیره قشم  قادر خواهد بود در حوزه اشتغال و اقتصاد پیشتاز باشد.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین ساخت پل خلیج‌فارس را امتیازی جهت استقبال بیشتر گردشگران داخل کشور برای سفر به قشم دانست و گفت: امیدواریم پل خلیج‌فارس، در دولت مردمی دکتر رییسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم جزیره، به بهره‌برداری کامل برسد.
در پایان این دیدار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور جهت کمک به ارتقا زیرساخت‌های گردشگری با تأکید بر کمک به توسعه این صنعت در جزیره قشم راهکارهایی ارائه داد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :