همزمان با ایام فاطمیه؛

سلسله مباحث اخلاقی و اندیشه اسلامی حجت الاسلام شیخ علی فروغی در ماکو برگزار شد

  • پنج‌شنبه 9 دی 1400 - 13:03
  • ماکو
  • 0 دیدگاه
مراسم سوگواری و عزاداری شهادت بانوی 2عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی فروغی به مدت چهار شب در مساجد منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

به گزارش فرینا، این مراسمات که به همّت سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد،‌ همراه با روضه خوانی و سینه زنی در مساجد بلوار ولیعصر، مسجد جامع ماکو،‌ مسجد محله تازه، مسجدالزهرا به حضور پرشور مردم ولایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

همچنین در آخرین شب از برگزاری این مراسمات از پیرغلامان و مادحین با سابقه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه شهرستان و حجت الاسلام فروغی تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی فروغی به عنوان یکی از اساتید اخلاق و عرفان حوزه های علمیه، در دروس فقه و اصول از اساتید و مراجع معظم تقلید از جمله آیت الله فاضل لنکرانی (رحمه الله)، آیت الله تبریزی (رحمه الله)، آیت الله وحید خراسانی(سلّمه الله) و آیت الله مکارم شيرازى(سلّمه الله) بهره برده و یک دوره تخصصی فقه و اصول را در مؤسسه فقهی ائمّه اطهار(علیهم السلام) تحت اشراف آیت الله فاضل لنكرانى(رحمه الله)، به اتمام رسانده است.

مهم ترین استاد وی در اخلاق و عرفان يعنى عارف کامل مرحوم آیت الله شیخ علی سعادت پرور(پهلوانی) بوده که به مدت 12 سال از محضر ایشان کسب فیض نموده كه اين نقطه عطفى در زندگى معنوى استاد محسوب مى شود.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو