سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت سالروز حماسه 9دی تاکید کرد؛

حماسه 9 دی میثاق ماندگار امت با ولایت بود

  • شنبه 11 دی 1400 - 09:33
  • قشم
  • 0 دیدگاه
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9دی سال 1388 از این حماسه به عنوان میثاق ماندگار امت با ولایت نام برد و بر ضرورت تبیین ریشه ها و عوامل وجودی این حماسه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم متن این پیام به شرح ذیل است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک حماسه نهم دی ماه 1388 تجلی بصیرت و رجوع دوباره  ملت به آرمان های بنیادین انقلاب اسلامی بود، چرا که  ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در این روز با تشخیص درست و بموقع خود توانست خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار و نهان سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان بکشد و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود بیاورد.
زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت  به راستی در این روز رقم خورد و مردم مسلمان ایران با درک شرایط حساس کشور، راه خود را از راه فریب خوردگان و عوامل استکبار جهانی جدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه خود، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاشتند.
در شرایطی که غبار فتنه می رفت که مظلومیت خط مستقیم الهی انقلاب و اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه را نشانه رود، حضور حماسی زن و مرد و پیر و جوان مومن در 9 دی 1388 بار دیگر این غبار را کنار زد و دست بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب را نمایان ساخت و این موضوع می طلبد که ریشه ها و عوامل وجودی این حماسه را تبیین کنیم.
خداوند بزرگ را شاکریم که پرچم اسلام و جمهوری اسلامی به دست فقیهی فرزانه و شجاع قراردارد و نور ولایت او در دل تک تک ما متجلی شده و سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان عضوی از پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدا به رهبرفرزانه انقلاب و در راستای سیاست های دولت مردمی و انقلابی دکتر رییسی، همواره در عرصه ارائه خدمت به مردم مسلمان و انقلابی ایران علی الخصوص مردم مومن و ولایی جزیره قشم پیشگام خواهد بود.
اینجانب با گرامیداشت حماسه ماندگار 9 دی که به درستی روز بصیرت نامگذاری شده است، ضمن توصیه به همه همکاران برای داشتن بصیرت و تلاش و کوشش مداوم جهت نیل به توسعه همه جانبه منطقه آزاد و جزیره زیبای قشم، برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی از بارگاه ایزد یکتا دارم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :