حاج قاسم سلیمانی مصداق عینی «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» بود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم دومین سالگرد شهادت سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، گفت: حاج قاسم سلیمانی مصداق عینی «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» بود.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف در محل ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: این سردار عزیز هر کجا که نیاز به دفاع و حضور در میدان بود؛ با تمام وجود، شجاعت و مقاومت روبه روی دشمن می ایستاد.

طمیمیان، استکبار ستیزی را بخشی از شخصیت شهید سلیمانی دانست و افزود: هر کجا که نیاز بود این انسان بزرگ به محرومین کمک کند؛ همیشه در صف اول حضور داشت که نمونه بارزی ازعطوفت و مهربانی ایشان را در سیل خوزستان مشاهده کردیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه خاطرنشان کرد: تمام این گفته ها تنها گوشه کوچکی از زحمات شهید حاج قاسم سلیمانی برای ایران و نظام جمهوری اسلامی است، امیدوارم در ترویج مکتب حاج قاسم که مکتب فراگیری است و تمام اقشار جامعه می توانند برای راه و روش زندگی شان از آن استفاده کنند، موفق باشیم.

در ادامه این مراسم خاطره گویی رزمندگان اسلام از همرزمی با شهید سلیمانی، مداحی، نمایش و … از جمله بخش های این رویداد فرهنگی، اجتماعی بود که برای حضاربه اجرا درآمد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو