اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان واحدهای صنعتی برتر گیلان به شرکت نوین بافان پرنگ منطقه آزاد انزلی

در مراسم گرامیداشت روز صنعت ومعدن استان که در دانشگاه گیلان برگزار شد، با اعطای گواهینامه و لوح تقدیر از احمد طاهری مدیرعامل شرکت نوین بافان پرنگ به عنوان یکی از واحدهای نمونه استان در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فرینا، براین اساس در رویداد مزبور که علاوه بر مدیرکل صمت استان، نمایندگان مجلس و فعالین اقتصادی گیلان حضور داشتند در قالب برگزاری ششمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان از 13 واحد صنعتی ـ تولیدی نمونه استان همچون شرکت نوین بافان پرنگ (از شرکت های تابعه هلدینگ هپی لند)، پگاه گیلان، شکوه نادی، ستاره نادی، نگین نادری، لوازم طبی ایران، کامپوره خزر، تیمن، نوشینه و ... تجلیل شد.

نکته حائز اهمیت اینکه شرکت نوین بافان پرنگ که یکی از زیرمجموعه های هلدینگ هپی لند منطقه آزاد انزلی می باشد ظرف سالهای گذشته بارها به عنوان شرکت برگزیده رعایت کننده حقوق مصرف کنندگان شناخته شده و موضوعی که در میان فعالین صنعت نساجی و پوشاک کشور کم نظیر است.

بنابراین گزارش، کیفیت پارچه و دوخت استاندارد، تنوع رنگ و برخورد مطلوب مدیران و فروشندگان شعب مختلف واحد امور مشتریان هلدینگ پوشاک سرزمین شاد(هپی لند) از مهمترین شاخص های رضایت مندی مصرف کنندگان محصولات تولیدی هپی لند عنوان شده که زمینه دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان واحدهای صنعتی برتر گیلان را به وجود آورده است.

گفتنی است؛ هلدینگ هپی لند به عنوان یک واحد تولیدی-صنعتی موفق پوشاک کشور با ثبت برند Rooh در کشور آلمان و با نام تجاری سرزمین شاد از سال 85 در منطقه آزاد انزلی شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر دارای بیش از 100 شعبه و نمایندگی داخلی و خارجی است و تا پیش از این، پنج بار به عنوان صادر کننده نمونه کشوری و چندین بار به عنوان صادر کننده نمونه استانی، کارآفرین برتر ملی و استان گیلان انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفته است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :