هدف سازمان منطقه آزاد اروند استفاده بهینه از آزمایشگاه غذا و دارو است

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در برنامه ی بازتاب صداو سیمای مرکز آبادان، گفت: هدف این سازمان استفاده بهینه از آزمایشگاه غذا و دارو و خدمات رسانی بهتر به مردم منطقه بوده است.

به گزارش فرینا، محمد دلفی افزود: تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد اروند و دانشگاه علوم پزشکی آبادان تا بهمن ماه سال جاری به پایان می رسد .

دلفی، خاطر نشان کرد: حضور پردیس دانشگاه تربیت مدرس در آزمایشگاه غذاودارو موقت بوده است و هیچگونه واگذاری دائمی صورت نگرفته و فضای تحویل داده شده به این دانشگاه، سه اتاق با کاربری اداری که در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند بوده و جزء فضای آزمایشگاهی غذا و دارو نیست .

وی تصریح کرد: این ساختمان بیت المال است و متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی تاکنون از هدف اولیه فاصله گرفته و نحوه ی عملکرد این دانشگاه در آزمایشگاه غذاو دارو درست نبوده است و امیدواریم در آینده استفاده بهتری از این محل بشود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند با اشار به اینکه دیدگاه سازمان منطقه آزاد اروند با دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ارائه خدمات به مردم یکسان است؛ افزود: به دنبال درآمدزایی از این آزمایشگاه نیستیم و درآمد حاصله صرف تکمیل و تجهیزامکانات و ساختمان می شود.

دلفی همچنین گفت: همه ی مسئولین و متولیان به دنبال ایجاد اشتغال و توسعه رشد اقتصادی در منطقه هستیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پیش از پایان تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی با این دانشگاه مذاکراتی خواهیم داشت که نتیجه آن اعلام خواهدشد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :