برای اولین بار در مناطق آزاد کشور صورت گرفت؛

تفویض اختیارات حوزه تجهیزات پزشکی به مدیریت غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم

مدیر غذا، دارو و استاندارد سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اختیارات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به سازمان منطقه آزاد قشم تفویض اختیار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، نسرین نانوایی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته تفویض اختیار حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی به منطقه آزاد قشم به عنوان اولین منطقه آزاد کشور صورت پذیرفت.
نانوایی ادامه داد: بررسی پرونده های ثبت تجهیزات پزشکی تولید داخل، صدور پروانه ساخت تجهیزات پزشکی تولید داخل، تمدید پروانه ساخت تجهیزات پزشکی تولید داخل و ممیزی خطوط تولید تجهیزات پزشکی تولید داخل با کلاس خطرهای A و  Bبه این اداره غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم تفویض اختیار شده است.
به گفته وی، فرآیند تفویض اختیار در حوزه تجهیزات پزشکی با هدف نظارت بهینه بر تولیدکننده ها، ارتقاء کیفیت لوازم تولیدی، ارتقاء و بهبود سرعت انجام کار و تسهیل امور مربوط به این حوزه انجام می شود.
مدیر غذا، دارو و استاندارد سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای این تفویض اختیار و پشتکار و نظارت مستمر کارشناسان شاهد ارائه خدمات شایسته و ارتقاء کیفیت تجهیزات و ملزومات پزشکی خواهیم بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :