استقبال غرفه داران از نمایشگاه سوغات، هدایا و صنایع‌دستی اروند/ واگذاری نمایشگاه منطقه آزاد اروند به بخش خصوصی

خانی، معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نمایشگاه منطقه آزاد اروند با استقبال خوب غرفه‌داران مواجه شده و 160 غرفه از شهرها و استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه مستقر هستند.

به گزارش فرینا، علی خانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند هر ساله نمایشگاه‌هایی را برنامه‌ریزی و طبق برنامه‌ای که وجود دارد، این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شوند.

خانی با اشاره به اینکه در سال گذشته نمایشگاه سوغات، هدایا و صنایع‌دستی بنا به دلایلی در سازمان برگزار نشد، افزود: در سال جاری این نمایشگاه با استقبال خوب غرفه‌داران مواجه شده به‌گونه‌ای که 160 غرفه از شهرها و استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه مستقر هستند.
وی در با اشاره به بازدید از کیفیت نمایشگاه، گفت: در این راستا نیز مشکلاتی که از جانب غرفه‌داران مطرح می‌شوند، پیگیری و رفع خواهند شد.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص سؤال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه نمایشگاه منطقه آزاد اروند از ابتدای تأسیس تاکنون مدیر مستقیم متولی نداشته و تابلوهای آن به سرقت و فقط در فصل زمان برگزار شده، آیا از این به بعد شاهد این خواهیم بود که این نمایشگاه دائمی و برقرار باشد، توضیح داد: تلاش ما بر این است که نمایشگاه‌های این سازمان مدیریت جامعی داشته باشند و مشکلاتی را که مثل برق و زیرساخت‌ها دارند باید رفع شوند اما رفع شدن این مشکلات زمان‌بر و هزینه‌بر است.

خانی افزود: سال گذشته فراخوان سرمایه‌گذاری در خصوص واگذاری نمایشگاه برگزار شده و یک نفر هم برنده این فراخوان بود اما به دلایل مختلف و مشکلاتی که سرمایه‌گذار داشت، این واگذاری انجام نشد.

وی از واگذاری سالن شماره یک سالن این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: اگر مشکلات حقوقی و قانونی این سالن رفع شود تا چند ماه آینده این سالن به بخش خصوصی واگذار خواهد شد و اعتبار و مدیریت این سالن به عهده شخص سرمایه‌گذار خواهد بود.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند همچنین درباره سؤال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه سرمایه‌گذاران باید از چه طریقی از بسته‌های سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند مطلع شوند، عنوان کرد: سرمایه‌گذاران از طریق فراخوان یا سایت رسمی سازمان می‌توانند از بحث‌های سرمایه‌گذاری مطلع شوند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :