تقویت پیوند منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با دانشگاه هرمزگان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و خلیج فارس از ایجاد دفتر دانشگاه هرمزگان در این منطقه عظیم اقتصادی خبر داد و افزود: پشتیبانی در تأمین منابع انسانی متخصص، ارائه‌ی خدمات آموزشی و انجام مشاوره‌های تخصصی از اهداف ایجاد این دفتر است.

به گزارش فرینا، «حسن خلج طهرانی» در دیدار با «محمد صادقی» سرپرست جدید دانشگاه هرمزگان، انتصاب شایسته‌ی وی را تبریک گفت و اضافه کرد: بی‌شک حضور جنابعالی که به‌صورت توأمان از جامعه‌ علمی و صنعتی کشور هستید، می‎‌تواند منشأ خیروبرکت برای ایران اسلامی به‌ویژه استان هرمزگان باشد.

خلج طهرانی در ادامه با بیان این‌که دانشگاه هرمزگان باید در تمام زمینه‌ها مشاور صنعت استان باشد، افزود: در همین راستا ایجاد دفتر دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را با هدف پشتیبانی در تأمین منابع انسانی متخصص، ارائه‌ی خدمات آموزشی و انجام مشاوره‌های تخصصی در برنامه قرار دادیم که امیدواریم با هم‌افزایی دوسویه به نتایج مثبتی منتهی شود.

وی تأکید کرد: با دایر شدن این دفتر به‌صورت روزانه یکی از اساتید دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه حضور خواهد یافت و متناسب با دغدغه‌های صنعت در راستای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید به‌عنوان مشاور فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف دانش‌افزایی مدیران صنعت استان شد و اظهار داشت: دوره‌های آموزشی مختلف می‌تواند مدیران صنعت هرمزگان را توانمندتر از پیش کند و در گام نخست پیشنهاد ما برگزاری دوره‌های آموزش حقوق برای مدیران غیرحقوقی است.

خلج طهرانی در پایان پیوند صنعت و دانشگاه را سبب ارتقا جایگاه هر دو نهاد دانست و افزود: امیدوارم با افزایش سطح تعاملات تمامی ارکان تأثیرگذار جامعه بتوانیم بستری پایدار برای بالندگی هر چه بیشتر کشور و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری محبوب و مردمی ایجاد کنیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو