مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون:

زمینه سرمایه گذاری اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون فراهم است

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: زمینه سرمایه گذاری اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون فراهم است.

به گزارش فرینا، محمد رستمی در نشست با اعضای هیات مدیره صادرکنندگان خراسان رضوی در سایت دوغارون اظهار داشت: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در 8700 هکتار، اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب هیات دولت رسیده است و زمینه سرمایه گذاری اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون فراهم است.

رستمی گفت: در فاز یک طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی دوغارون عملیات اجرایی آن در 800 هکتار آغاز شده است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی این آمادگی را دارد در زمینه های مختلف از جمله سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون همکاری نمایند. 

کاظم شیردل گفت: ایجاد نمایشگاه دائمی بین دو کشور ایران و افغانستان در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون می تواند نقش بسزایی در معرفی توانمندی تولیدکنندگان و صادرکنندگان دو کشور داشته باشد. 

رییس اتاق مشترک ایران و افغانستان در مشهد و عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان نیز گفت: اقدامات انجام شده منطقه ویژه اقتصادی دوغارون اصولی و عملی بوده است.

سید هادی نبی زاده افزود: از امکانات و زیرساخت های منطقه ویژه دوغارون به جهت افزایش حجم صادرات کالا به کشور افغانستان بایستی استفاده شود.
 
جمشید علی پور عضو هیات مدیره منطقه ویژه و مدیرعامل شرکت پایبار در این نشست با ارایه گزارش مبسوطی از وضعیت فعلی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: ظرفیتی  که در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ایجاد شده است با نگاه توسعه محور و افزایش سطح صادرات کالای کشور به افغانستان می باشد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی بصورت میدانی از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید بعمل آوردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :