برگزاری هفتمین جلسه کارگروه ماده هشت در منطقه آزاد اروند

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از هفتمین جلسه کارگروه ماده هشت آئین نامه استفاده از زمین در مناطق آزاد، خبر داد.

به گزارش فرینا؛ این نشست با حضور نمایندگانی از وزارت خانه های راه و شهرسازی، وزارت کشور، سازمان محیط زیست، وزارت کشاورزی و میراث فرهنگی به ریاست سازمان منطقه آزاد اروند در محل این سازمان، برگزار شد.

فالح صفایی درخصوص جلسه برگزار شده، گفت: این کارگروه به منظور هم اندیشی و تصمیم گیری در خصوص تصویب تغییرات طرح جامع و تصویب طرح تفصیلی، تشکیل می‌شود. در جلسه جاری موضوعات مرتبط با تغییر کاربری اراضی، پس از بررسی گزارشات توجیهی، الزامات فنی نهادهای ذیربط و ضوابط شهرسازی و همچنین رفع ایرادات طرح توسعه شهری مطرح گردید.

صفایی تصریح کرد: اصلاحات طرح تفصیلی در خصوص اصلاح معابر و خیابان ها، اصلاح کاربری قطعات و سایر مشکلاتی که شهروندان منطقه با آن مواجه هستند و از طریق شهرداری ها به این کارگروه ارجاع می شود، بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از جمله موارد دیگری که در این نشست مورد بحث، بررسی و در نهایت نتیجه گیری قرار گرفت، موضوع رفع ایرادات موجود در طرح های پیشین توسعه شهری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بعضی از موارد ذکر شده در هفتمین جلسه کارگروه ماده هشت نیاز به بررسی های تفصیلی تر داشت؛ این موارد جهت بررسی های بیشتر و کار کارشناسی به کمیته فنی این کارگروه ارجاع داده شد.

در نهایت این جلسه با 12 مصوبه به کار خود پایان داد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :