معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد:

هم افزایی مجموعه های متولی فرهنگ جدی گرفته شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بر لزوم هم افزایی مجموعه های متولی فرهنگ در این مناطق و پرهیز از موازی کاری ها تاکید کرد.

به گزارش فرینا، مهدی حسین زاده در سومین گردهمایی ائمه جمعه مناطق آزاد کشور، بر لزوم هماهنگی، همکاری و همدلی میان معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق با ائمه جمعه تاکید کرد.
حسین زاده همچنین با تصریح بر نقش فرماندهی فرهنگی ائمه جمعه در مناطق یاد آور شد: لزوم رسیدن به ساز و کارهای مشخص و ابلاغ آنها به مناطق از اولویت های مجموعه است.
وی گفت: شورای فرهنگ عمومی مناطق آزاد و شوراهای فرهنگی سازمان های اداره کننده مناطق آزاد باید با پرهیز از موازی کاری در جهت رسیدن به اجماع و هم افزایی فعالیت ها گام بردارند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت طلاب مبلغ جهت مددکاری اجتماعی گفت: با انتخاب حوزه های علمیه و گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و اعزام طلاب به مناطق باید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کرد.
حسین زاده افزود: نقش کلیدی فرهنگ قرآنی و ناب اهل بیت با محوریت ائمه جمعه باید مد نظر بوده و با اتکا به آن در راستای گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو