به دستور و پیگیری سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد؛

برگزاری نشست هماهنگی برای جمع آوری و ارسال کمک های منطقه آزاد قشم به مناطق سیل زده میناب

به دستور و پیگیری افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، نشست هماهنگی برای تامین، جمع آوری و ارسال کمک های منطقه آزاد قشم به آسیب دیدگان ناشی از جاری شدن سیل در شهرستان میناب از توابع استان هرمزگان با حضور جمعی از مشاوران و مدیران این سازمان و همچنین مسئولان اجرایی و فرماندهان نهادهای نظامی شهرستان قشم در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، مشاور و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست بر ضرورت همراهی و همکاری همه مدیریت های سازمان در جهت تسریع تامین و ارسال محموله کمک های مردمی و سازمان منطقه آزاد قشم به میناب حسب دستور دکتر افشار فتح الهی تاکید کرد.
مهدی کبیری با اشاره به شرایط خاص آب و هوایی و نامساعد بودن اوضاع جوی در استان، ارسال و رساندن هرچه زودتر این کمک ها به افراد نیازمند در مناطق آسیب دیده از طریق سازمان ها و نهادهای امدادرسان را مورد تاکید قرار داد.
براساس این گزارش هرمز امیری مدیر بازرگانی و امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم نیز دراین نشست طی گزارشی به آمادگی اصناف قشم و درگهان برای تامین بخشی از محموله کمک های منطقه آزاد قشم به سیل زدگان میناب اشاره کرد و درباره اقلام و نحوه جمع آوری کمک های آنها، توضیحاتی داد.     
سرهنگ حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قشم هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های این ناحیه درخصوص جمع آوری کمک های مردمی شامل البسه گرم، مواد غذایی، چادر و سایر ملزومات موردنیاز سیل زدگان از ابتکار و سرعت عمل سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در انجام این اقدام انسان دوستانه تقدیر کرد.
گفتنی است؛ در این نشست که حجت الاسلام سیدمحمد صادق حسینی مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم حضور داشت، آخرین هماهنگی ها برای جمع آوری هرچه سریع تراین کمک ها و ارسال آنها به مناطق سیل زده شهرستان میناب صورت گرفت و تصمیاتی اتخاذ شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :