مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد؛

برگزاری دوره‌ آموزشی حفاظت فیزیکی ویژه کارکنان انتظامات سازمان منطقه آزاد قشم

  • شنبه 2 بهمن 1400 - 08:26
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره‌ آموزشی مقدماتی حفاظت فیزیکی ویژه کارکنان انتظامات سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت های تابعه با شرکت 70 نفر از این افراد در قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از شما نیور، حمیدرضا صادقی گفت: این دوره‌ آموزشی که از دوره های ضمن خدمت کارکنان محسوب می شود تحت عنوان «دوره مقدماتی حفاظت فیزیکی» به منظور افزایش بهره وری و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات دهی پرسنل انتظامات سازمان و شرکت های تابعه برگزار شد.
صادقی هدف از برگزاری این دوره‌ آموزشی را آشنایی بیشتر این پرسنل با اصول حفاظت فیزیکی اعم از گزارش نویسی، اصول نگهبانی، خصوصیات رفتاری، تشریفات و سایر مباحث مرتبط  اعلام کرد و افزود: دراین دوره که طی سه هفته متوالی در روزهای دوشنبه و سه شنبه از تاریخ 29 آذر تا 21 دی ماه 1400 برگزار شد، این پرسنل حضور گسترده و فعال داشتند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مستمر این گونه دوره های آموزشی در سازمان منطقه آزاد قشم می تواند مدیریت های این سازمان را برای انجام بهینه ماموریت ها و نیل به اهداف سازمانی یاری برساند، تصریح کرد: نیروی انسانی در هر واحد سازمانی حرف اول را برای موفقیت مدیریت آن واحد می زند و پر واضح است که نیروهای آموزش دیده، بهتر می توانند مدیریت ها را برای نیل به این هدف کمک کنند.      
گفتنی است؛ مدرس دوره‌  آموزشی مقدماتی حفاظت فیزیکی ویژه کارکنان انتظامات سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت های تابعه که در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، رضا حمیدی بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :