پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز زن و مادر

  • دوشنبه 4 بهمن 1400 - 10:36
  • قشم
  • 0 دیدگاه
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر را به تمامی بانوان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام دکتر افشار فتح الهی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«اگر زنان در حرکت اجتماعی یک ملتی حضور نداشته باشند، آن حرکت به جایی نخواهد رسید و موفق نخواهد شد». 
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)
بیستم جمادی الثانی؛ سالروز ولادت با سعادت و پر میمنت عطیه الهی، بانوی آب و آیینه و آفتاب، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادآور جایگاه رفیع زن و ارزش مقام مادر در تفکر الهی و انسان ساز اسلام است.
میلاد پربرکت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی‌دارند. مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند و پرچم عزت، شرف و مردانگی را برای همیشه برافراشتند.
زنان ایرانی که مسئولیت خطیر پرورش نسل ها را به عهده دارند، همواره با الگو گرفتن از سیره آسمانی و الهی حضرت فاطمه (س) در قوام، دوام و تحکیم بنیان خانواده نقشی بی بدیل داشته و برای ساختن ایرانی آبادتر، متعالی تر و توسعه یافته تر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.
بی شک نقش سازنده‌ زنان و مادران ایرانی در تمام عرصه‌های توسعه اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بی بدیل و لایق تحسین است، از این رو باید کوشید تا از یک سو با رفع موانع و کشف توانمندی‌های عظیم آنان، زمینه حضور چشمگیر و تاثیرگذار این بخش از سرمایه انسانی جامعه را در توسعه کشور فراهم نمود.
امیدواریم بانوان سرزمینم با تاسی به سیره آسمانی حضرت زهرا (س) علاوه بر جمال زهد، جلال دانش و علو عفاف در دفاع از ارزش های اسلامی، مشارکت های بی نظیر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نیز عفت و اخلاق اسلامی در تمامی عرصه ها پیشگام و پیشتاز باشند.
اینجانب میلاد سراسر نور دخت مکرمه رسول اعظم (ص)، کوثر نبی، حضرت فاطمه زهرا (س) را که به شایستگی بنام روز مادر و روز زن نام گذاری شده است به بانوان عزیز جامعه اسلامی بویژه مادران و زنان با اصالت، نجیب، فداکار و توانمند جزیره قشم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو