مشاور رییس جمهور؛

اساسنامه منطقه آزاد بوشهر تا پایان امسال مصوب می‌شود

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: مقدمات قانونی منطقه آزاد بوشهر در حال انجام است و تا قبل از پایان سال در شورای عالی مناطق آزاد کشور، اساسنامه آن مصوب می‌شود.

به گزارش فرینا، سعید محمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از سال‌ها قبل فعال بود اظهار داشت: ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه اقتصاد و صنعت بسیار بالا است و خوشبختانه در مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ابتدا امسال منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی تبدیل شد.

وی از تهیه مقدمات قانونی منطقه آزاد بوشهر خبر داد و بیان کرد: مقدمات قانونی این منطقه آزاد در حال انجام است و تا قبل از پایان سال در شورای عالی مناطق آزاد کشور، اساسنامه منطقه آزاد بوشهر مصوب می‌شود.

مشاور رئیس جمهور افزود: امروز در سفر به بوشهر ضمن نشست با فعالانه اقتصادی و تجاری استان بوشهر، مدیر اجرایی منطقه آزاد بوشهر معرفی می‌شود.

سعیدمحمد بیان کرد: طی یک ماه آینده تلاش می‌شود بحث‌های قانونی تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به منطقه آزاد عملیاتی شود تا از ظرفیت‌های این منطقه مهم بیشتر در راستای توسعه اقتصادی استان و کشور استفاده شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو