100مگاوات به ظرفیت برق منطقه ویژه اقتصادی پیام افزوده می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: در راستای تحقق شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از رویکردهای اصلی وزارتخانه و این منطقه، 100 مگاوات در آینده نزدیک به ظرفیت برق این منطقه افزوده می شود.

به گزارش فرينا، نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به اینکه یکی از زیر ساخت های مورد نیاز برای ایجاد این شبکه تامین برق مورد نیاز سرمایه گذاران است به همین منظور این منطقه در نظر دارد تا در راستای تکمیل تحقق شبکه ملی اطلاعات زنجیره اجرایی شدن این مهم را تکمیل نماید.

ثناگو مطلق اضافه کرد: به همین منظور یکی از برنامه ها توسعه زیر ساخت ها در بخش برق است که در این خصوص مذاکرات و نشست هایی با حضور وزرای ارتباطات و نیرو برگزار که مقرر گردیده 100 مگاوات به شبکه برق منطقه ویژه اقتصادی  پیام افزوده شود.

وي تصریح کرد: افزایش ظرفیت برق منطقه در سه گام کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش بینی شده که در گام نخست 30 مگاوات، میان مدت 50 و بلند مدت 100 مگاوات مقرر شده که در این منطقه ایجاد شود.

مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي پيام افزود: 100 مگاوات  برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در پیام محدوده 100 هکتاری با هدف سرمایه گذاری برای تولید گوشی های هوشمند، تجهیزات مورد نیاز شبکه ملی اطلاعات و مراکز دیتا سنتر در این منطقه در نظرگرفته شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :