سرپرست منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

سازمان منطقه آزاد قشم با تمام توان پشتیبان کادر درمان است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با وجود تمام کاستی‌ها، خوشبختانه کادر درمان در زمینه کنترل بیماری کرونا با قوت عمل کرده و موفق شده است تا اندازه زیادی این بیماری را تحت کنترل درآورد و بسیاری از بیماران را نجات دهد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، اظهار کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی برای جذب امکانات، تجهیز و توسعه فضاهای درمانی در دو سال گذشته صورت گرفته است.

فتح الهی ادامه داد: کادر بهداشت و درمان جان خود را فدا می‌کنند که جان مردم را نجات دهند و از مردم درخواست داریم به خاطر جان خودشان و کادر درمان، بیشتر مراعات کنند تا از این سختی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی از خدمات درمانی باید مورد توجه قرار گیرد؛ افزود: سازمان منطقه آزاد قشم با تمام توان آماده تأمین کمبودها و امکانات ضروری مراکز درمانی جزیره است.

سرپرست منطقه آزاد قشم در ادامه وجود تعامل و هم افزایی بخش‌های مختلف جهت همراهی با کادر درمان و شبکه بهداشت شهرستان را عامل مهمی در بهبود وضعیت خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان دانست.

گفتنی است در پایان این بازدید با دستور ویژه سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم قرار شد معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم و تعاونی کارمندان این سازمان برای حل فوری برخی از مشکلات این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :