تقدیر سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از رییس و نمایندگان مجلس به دلیل موافقت با حذف مالیات بر ارزش افزوده

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل موافقت با حذف مصوبه کمیسیون تلفیق با موضوع مالیات بر ارزش افزوده از سرمایه گذاران ومصرف کنندگان مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در قشم برگزار شد، با تقدیر از این اقدام شایسته، بیان داشت: این اقدام شایسته نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی موجب تقویت روحیه امید فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و بازگرداندن آرامش به فضای  روانی جامعه تولید کنندگان مناطق آزاد تجاری و خصوصا منطقه آزاد قشم شده است.
فتح الهی اظهار داشت: نگاه مثبت نمایندگان محترم مجلس، وظیفه ما را در شرایط سخت اقتصادی حال حاضر، سنگین تر نموده و امیدواریم  با ادامه این همراهی و همکاری از سوی نمایندگان مجلس، در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت، مصمم تر از گذشته اقدام کنیم.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: لازم می دانم به نمایندگی از فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم، مراتب قدردانی خود را از این اقدام حمایتی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ابراز کرده و خواستار عزمی جزم برای ایجاد تحولی بزرگ در نظام اقتصادی کشور با همکاری فعالان اقتصادی سرمایه گذار در مناطق آزاد کشور باشم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :