مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر:

منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران در طرح‌های اقتصادی است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: این سازمان در راستای گسترش فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی، آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف است.

به گزارش فرینا، احمد دشتی‌زاده اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به عنوان یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم استان بوشهر در عرصه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

دشتی‌زاده اضافه کرد: در راستای گسترش فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی، آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف هستیم و از همه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت می‌کنیم که طرح‌های خود را در این زمینه ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های دریافتی از سرمایه‌گذاران پس از بررسی توسط کارشناسان این سازمان و تائید هیئت مدیره، در قالب‌های مختلف به مرحله اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیان کرد: این رویکرد هم فرصتی برای حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه خواهد بود و هم زمینه درآمدزایی، ارزآوری و توسعه اشتغال را از این سرمایه‌گذاری فراهم خواهد کرد.

دشتی‌زاده ادامه داد: اراضی مستعد و مناسب، وجود زیرساخت‌های مختلف، دسترسی مناسب به گمرک، بندر، فرودگاه و . . . از مهمترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.

وی افزود: انتظار می‌رود با استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از این فرصت، شاهد گسترش فعالیت‌های تولیدی و خدماتی و همچنین رونق اشتغال در این منطقه باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :