با حضور «سعید محمد»؛ بازدید و افتتاح چند پروژه عمرانی ـ ورزشی و گردشگری در جزیره کیش

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه «مهدی کشاورز» مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش از چند پروژه عمرانی ـ ورزشی و گردشگری جزیره کیش بازدید کرد.

به گزارش فرینا، «سعید محمد» با حضور در فرودگاه بین المللی کیش از پروژه در حال ساخت ترمینال بین المللی کیش و همچنین پروژه بازسازی و نصب تجهیزات ترمینال بندری مسافری به عنوان اولین بندر مسافری گردشگری هوشمند کشور در کیش بازدید کرد.

افتتاح دو پروژه ورزشی، «سالن های اسکواش» و «بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی میرمهنا» جزیره از جمله پروژه هایی است که توسط مشاور رییس جمهور و مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش افتتاح و به بهره برداری رسید.

بازسازی و بهسازی سالن های اسکواش جزیره کیش، با 74 میلیارد و 195 میلیون ریال اعتبار اولیه و در زمینی به مساحت یک هزار و 250 متر مربع احداث و شامل 5 کورت بین المللی مورد تایید فدراسیون جهانی اسکواش WSF (3 کورت آقایان و 2 کورت بانوان) است.

مجموعه ورزشی میرمهنا نیز یکی از بزرگترین سالن های تمرینی ژیمناستیک کشور است که در زمینی به مساحت 2 هزار و 29 متر مربع واقع شده است.

گفتنی است؛ «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی امروز دوشنبه (23 اسفندماه) به منظور حضور در آیین تکریم سرپرست و معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش به این جزیره مرجانی سفر کرده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :