کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم آغاز بکار کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63762
ساعت 13:06 دوشنبه 1 فروردين 1401
رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، در جلسه هم‌اندیشی و توجیهی که با حضور اعضا و بازرسان این کمیته برگزار شد، ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران قشم در طول تعطیلات نوروزی را برای آنان تشریح کرد.

به گزارش فرينا، حسین علیزاده در این جلسه با برشمردن شرح وظایف اعضای کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، بر بازدید روزانه و مستمر بازرسان از مراکز مختلف خدماتی در طول تعطیلات پایان سال و نوروز 1401 را مورد تاکید قرار داد.
وی ادامه داد: میزان رضایت مردم و مهمانان جزیره از فعالان اقتصادی نشانه موفقیت تیم بازرسی این کمیته خواهد بود که امیدوارم با تلاش بی وقفه تمام نیروها و رعایت دقت در انجام وظایف، در این مسیر موفق باشیم. 
رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، بیان داشت: در راستای رضایت گردشگران و شهروندان جزیره قشم، بازدید از نحوه ارائه خدمات تمام صنوف، تاسیسات گردشگری، اماکن اقامتی، تفریحی و اسکله ها در اولویت قرار گیرد‌.

شایان ذکر است، جلسه هم اندیشی و توجیهی  کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، با حضور بازرسان این کمیته و نمایندگانی از تعزیرات حکومتی قشم، بازرسان کمیته‌های اصناف و گردشگری و نیروهای همیار برگزار شد.
کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، کار خود را از امروز 26 اسفند ماه به همراه تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان اصناف، گردشگری و مامورین بهداشت آغاز کردند.

آخرین اخبار

برقراری پرواز شارجه از فرودگاه بین‌المللی قشم
همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی