افزون بر 590 هزار بازدید از سایت‌های گردشگری قشم انجام شد

رییس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم گفت: در پنج روز گذشته(25 تا 29 اسفندماه) 592 هزار و 699 بازدید توسط میهمانان قشم از سایت‌های گردشگری این جزیره زیبا انجام شد.

به گزارش فرينا، علیرضا امری کاظمی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: جزایر ناز با 532 هزار و 500 بازدیدکننده در جایگاه نخست قرار دارد و پس‌ازآن خلیج دلفین‌های هنگام با 16 هزار و 14 و جنگل دریایی حرا با 14 هزار و 846 بازدید در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی با اعلام اینکه میهمانان و گردشگران قشم در سفر به این جزیره از 22 سایت  و مراکز تفریحی – گردشگری بازدید کردند، ادامه داد: دره ستاره‌ها، تنگه چاهکوه، موزه لنج سازی روستای گوران، بندر تاریخی لافت، غار نمکدان و قلعه پرتغالی‌ها از دیگر اماکن پربازدید گردشگران در این ایام بوده است.

به گفته رئیس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم، روحیه مهمان‌دوستی مردمان جزیره و سایت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر گردشگری قشم مهم‌ترین عامل سفر مردم از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی به این جزیره است.

وی یادآور شد: برپایی ورزش‌های متنوع هوایی در جزایر ناز، غواصی و لذت بردن از شگفتی‌های عالم خلقت در زیردریا به همراه ورزش‌های متنوع روی آب و تفریحات و ورزش‌های ساحلی هم از دیگر دلایل مهم سفر به قشم است.

جزیره قشم به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره غیرمستقل جهان و بزرگ‌ترین جزیره خلیج‌فارس با یک هزار و 500 کیلومترمربع وسعت در جنوب ایران این روزها میزبان انبوه مسافران ایرانی و خارجی است که با سفر به این جزیره، از هوای کاملاً بهاری و ظرفیت‌های فراوان گردشگری قشم لذت می‌برند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :