سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد؛

پیگیری حل مشکل آب شرب جزیره قشم از نخستین روز سال 1401

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از پیگیری موضوع حل مشکل تامین آب شرب مورد نیاز جزیره در دیدار با وزیر نیرو همزمان با نخستین روز از سال 1401 خبر داد.

به گزارش فرينا، افشار فتح الهی با بیان این مطلب، اظهار کرد: حل مشکلات آب در مناطق مختلف جزیره به عنوان یکی از مطالبات دیرینه ساکنان این منطقه، جز اولویت های اجرایی سازمان منطقه آزاد قشم در سال جدید می باشد.
وی ادامه داد: با دستورات دولت مردمی آیت الله رییسی، برنامه ریزی خوبی برای افزایش ظرفیت تولید آب در جزیره قشم و حل مشکل آب آشامیدنی ساکنان نقاط مختلف صورت گرفته است.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در سفر امروز (دوشنبه) وزیر نیرو به جزیره قشم نیز اعلام شد که با تسریع روند اجرای طرح شبکه آبرسانی شاهد رفع این مساله در کوتاه ترین زمان ممکن خواهیم بود.
به گفته فتح الهی؛ همچنین برای سال جاری، قراردادهای تاسیس آب شیرین‌کن های جدید منعقد شده و تا پایان سال آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مردم تمام روستاها به ویژه غرب قشم تامین خواهد شد.
وی گفت: تامین آب روستاهای قشم از مهمترین موضوعاتی است که در دولت مردمی آیت الله رییسی پیگیری می شود و در سفر رییس جمهوری به استان هرمزگان نیز تصمیمات خوبی برای اجرا در سال جدید مصوب شده است.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، مردم تمام روستاهای قشم تا پایان سال 1401 از آب آشامیدنی بهره‌مند می شوند.
گفتنی است، همزمان با نخستین روز از سال 1401، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در سفر یک روزه به قشم از مجموعه های نیروگاهی فعال جزیره بازدید کرد و پس از بررسی میدانی در گفتگو با سرپرست منطقه آزاد قشم وعده حل این مطالبه قدیمی مردم را داد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو