خدمات مسافرتی قشم با 72 دوربین رصد می‌شود

رییس کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد سفر قشم گفت: نحوه ارائه خدمات به انبوه مسافران جزیره قشم در دو مسیر زمینی و دریایی با 72 دوربین رصد می‌شود.

به گزارش فرینا، رامین جعفرپور اظهار داشت: این دوربین‌ها از سال 1395 باهدف کنترل ارائه خدمات نیروهای ستاد سفر در بندرهای پهل شهرستان خمیر و بندر لافت جزیره قشم و همچنین بندر شهید ذاکری شهر قشم، نصب‌شده است.

جعفرپور ادامه داد: روند خدمات به میهمانان و گردشگران که از بندرشهید حقانی وارد شهر قشم می‌شوند و یا این شهر را به مقصد بندرعباس ترک می‌کنند، توسط 32 دوربین نصب‌شده در بندر شهید ذاکری قشم، بررسی می‌شود.

به گفته رییس کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد سفر قشم، 28 دوربین کارگذاری شده در نقاط مختلف اسکله پهل شهرستان خمیر علاوه بر فراهم کردن امکان بررسی میزان ترافیک ورودی خودروها، نحوه خدمات گمرکی را هم به تصویر می‌کشند و 12 دوربین موجود در بندر لافت قشم هم فعالیت خدمات‌رسانی این بندر را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: همه‌روزه با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد و رییس ستاد سفر قشم، نحوه ارائه خدمات و تمام اتفاقات بنادر شهید ذاکری، لافت و پهل بر روی صفحه‌نمایش این ستاد در سالن مرکز بین‌المللی قشم رصد می‌شود.

گفتنی است؛ از آغاز تعطیلات پایان سال(25 اسفند 1400) تا پنجمین روز فروردین 1401، تعداد 455 هزار و 992 میهمان و گردشگر از سه مبدأ زمینی(بندر پهل شهرستان خمیر به بندر لافت جزیره قشم)، دریایی(بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری شهر قشم) و هوایی(فرودگاه بین‌المللی قشم) وارد این جزیره زیبا در جنوب کشور شدند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو