پنج واحد صنفی متخلف در قشم پلمپ شدند

رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم از پلمپ پنج واحد صنفی متخلف از ابتدای تعطیلات پایان سال(25 اسفند 1400) تا پنجمین روز از فروردین 1401، خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین علی زاده با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در بازدیدهای انجام شده در این مدت، علاوه بر پلمپ این پنج واحد متخلف، پروانه سه واحد هم تعلیق شد.

علی زاده با اعلام اینکه در این مدت سهم بازرسی‌ها از صنوف مختلف شامل کالاهای اساسی و مواد غذایی موردنیاز مردم به دو هزار و 908 مورد رسید، افزود: مراکز پذیرایی با 151 مورد و مراکز اقامتی و تفریحی هم با 70 مورد بررسی بازرسان این کمیته قرار گرفتند. 

به گفته رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم، در این مدت به تعداد 993 واحد صنفی تذکر شفاهی و به 254 واحد هم برای رعایت قانون و انصاف، اخطار کتبی داده‌شده است.

وی از تشویق صنوف قانون‌مدار، به‌عنوان یکی از وظایف کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم نام برد و افزود: در این مدت 17 واحد صنفی به دلیل رعایت بهداشت و برخورد شایسته با مشتری‌ها، تشویق شدند.

علی زاده، سلامت ساکنان و میهمانان و گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور به جزیره قشم سفرکرده‌اند را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: در این مدت، یک هزار و 270 کیلوگرم اقلام خوراکی غیرمجاز و تاریخ‌مصرف گذشته هم توسط نیروهای کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم، کشف و معدوم شد.

جزیره قشم در جنوب کشورمان، این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :