ساماندهی ارائه خدمات به قشموندان در بنادر لافت و پهل

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63868
ساعت 15:56 پنج‌شنبه 11 فروردين 1401
رییس کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: باهدف رفاه حال قشموندان یک باجه فروش بلیت الکترونیک توسط سازمان منطقه آزاد قشم در بندر لافت راه‌اندازی شد.

به گزارش فرینا، رامین جعفرپور بابیان این مطلب، افزود: به علت عدم استقبال از افزایش هزینه بلیت و عدم صدور بلیت قشموندان با قیمت مصوب، یک باجه جهت خدمات‌رسانی به قشموندان و ساکنان جزیره فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: باجه ایجادشده توسط سازمان منطقه آزاد قشم تا تاریخ 15 فروردین‌ماه سال جاری به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

رییس کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: همچنین ارائه خدمات به متقاضیان ثبت پلاک خودرو، ثبت صدور و تمدید کارت شهروندی نیز تا تاریخ 15 فروردین‌ماه در بندر پهل صورت می‌گیرد.

به گفته جعفرپور؛ این اقدامات باهدف ساماندهی فوری بنادر لافت و پهل جهت تسهیل خدمات‌دهی مناسب به گردشگران و قشموندان و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران و گردشگران صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار

برقراری پرواز شارجه از فرودگاه بین‌المللی قشم
همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی